Personligt

Alla hjärtans dag 2010

2010-02-14 / 08:41:53
Idag är det inge mindre än den då man firar sin älskade..
Har inte varit något stort fan av den dagen..men jag ger alltid något
för att visa uppskattning,visst det kan man göra annars också.
Men är dem ändå har gjort en speciell dag för sådana händelser
så uppmärksammar jag den alltid.




Somnade som en stock framför dum och dummare igår kväll.
Niklas satt inne i stora rummer och kikade på OS och jag hade lagt mig
i sovrummet... där det är som mest farligast att kika på tv då man är trött :S
Hmm..

Sen vaknade jag upp klockan 05.00 och var super duper pigg,kikade på tv igen och
somnade om :) hehe
Så nu har jag vaknat för sista gången.

Nu gott folk ska jag och knoden få i oss lite frukost.

Ha en bra dag!
Kommentarer!
Postat av: Diana

Hoppas du får en bra dag med! Igår blev det lugnt och skönt med schlager (urkasst) och OS. Idag.. vette fasiken, vi får se! :)

Kommenterat - 2010-02-14 / 10:43:34  | URL - http://decdia.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: