Personligt

Casper <3

2010-12-21 / 20:42:39
Älskar min son mer än livet självt.
Han är verkligen helt underbar.
Blir så glad av att se han le och skratta dagarna i ända.
Han är helt enkelt BÄST!!







Idag har jag träffat mamma och syster.
Var faktist riktigt kul... jag har nämligen inte träffat min syster på
över ett år,av många olika anledningar.
Men jag hoppas vi har hittat tillbaka till varandra.

Jag har även bestämt mig för att efter 3½ år att bli sams med min pappa
också,dels för att Casper måste och har rätt till att lära känna sin riktiga morfar.
Hitills har han bara haft Morfar Kalle att umgås med (mammas fästman)
Men nu hoppas jag att det blir andra bullar där också.

Sen kommer min bror hit på julafton,tillsammans med mamma,kalle och min
minsta lillebror.
Min äldsta lillebror bor i Örebro så man träffar han inte så ofta.
Så det ska bli kul att han firar jul med oss.



Ni är många som bett mig lägga ut recepten på det jag kommer att baka i år.
Självklart ska jag se till att göra det.
Antingen kommer det under kvällen eller i morgon bitti.!

Ha en toppen kväll,nu sk ajag återgå till städningen.

See ya!
Kommentarer!
Postat av: Katja

Hejsan!

Varför har du å din far varit osams, eller länge? :S Ha en fin jul nu, så hörs vi efter helgerna :o)

Kram!

Kommenterat - 2010-12-21 / 22:11:07  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Helt plötsligt händer det. Wilda började ställa sig upp i Miami och det är för ca 1 månad sen. Så det har gått i en rasande fart!

Kommenterat - 2010-12-22 / 07:50:22  | URL - http://saratilling.devote.se
Postat av: Cissi

Det låter som ett mycket klokt beslut, om inte annat för Caspers skull :)



Kram!

Kommenterat - 2010-12-22 / 10:39:28  | URL - http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Underbara bilder! Med nougaten skall jag göra mozartkulor samt wienernougat=)

Hihi svårt att låta slumpen avgöra när man måste beställa dem på nätet..har ju druckit ut Open Mind visserligen men gillar designen skarpt på de andra..så det kanske blir dem..hehe inte en aning;)

Hoppas ni får en riktigt god jul=)

Kommenterat - 2010-12-22 / 15:13:33  | URL - http://hummingbird.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: