Personligt

Trollkarlens lärling

2010-08-02 / 08:19:12

En ny vecka innebär nya tag och nya möjligheter till att umgås.
Har ganska fullt upp den här veckan.
Men idag är jag friiii,ska gulla lite med C sen när han vaknar.
Sen ska vi åka till elgiganten och köpa skivor som jag kan bränna bilder på
för nu är kamerans minne fullt så för att jag ska kunna ta nya kort så behövs
minnet rensas och det gör jag absolut inte innan jag vet att alla bilder finns på skiva.
För tänk om man gick miste om värdefulla kort :S Skulle aldrig förlåta
mig själv om det inträffade.
Sen ska jag försöka komma ihåg att köpa ett comviq kort till N för hans abonnemang
gick ut igår.
Han hade telenor innan och det är sviiiiin dyrt jue!
Comviq är billigare då typ alla har det.

Sen i morgon så ska vi till BVC och vaccinera lillgrabben :(
Uscha,2 sprutor ska tas med 4 vaccin i ena och 1 i den andra.
Detta kan medfölja att han kan bli sjuk.
För nu har hans 3 månader passerat vilket betyder att han nu kan bli sjuk.
Så vi har bunkrat upp med alvedon hemma...ska nog köpa väskeersättning också
så det finns hemma.
Men jag håller absolut tummarna på att han inte känner några biverkninga alls.
För jag är nålrädd till tusen så jag kommer tyvär inte kunna titta när dem tar sprutorna :/

Sen på onsdag ska jag hem till Sofie och snacka lite skit och umgås med henne söta Samantha
och bebisen i magen <3
Casper ska självklart med...

Ska försöka boka in ett möte med Janet under torsdagen,för nu har tobbe börjat jobba så nu kan hon
allt behöva träffa riktigt folk :D Hihi

Vill även gå å kika på trollkarlens lärling.
Den sägs vara riktigt värd att se.
Ska höra med mamma om hon har lust att vara barnvakt på fredag eller lördag så jag och älsklingen
kan gå å kika på den.



Hra ni bokat in något speciellt den här veckan??

Ha en bra morgon.

Pussar & Kramar!

Kommentarer!
Postat av: Nina

nej men det är ju så. händer någe nytt varje dag, man hinner liksom inte med själv. alls! men roligt är det :D

Kommenterat - 2010-08-02 / 16:24:51  | URL - http://deliciously.se
Postat av: Housewife D

Vi köpte gå stolen på Babyproffsen. Den är jätte bra, jätte kul för Keyla. Både fin och roliga saker och massa melodier. Och tar man bort spelgrejerna så blir det bara det gröna bordet som man ser i videon. =)

Kommenterat - 2010-08-02 / 20:12:05  | URL - http://dianasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: