Personligt

Försäkringskassan

2010-08-13 / 12:23:06
Att sitta i f-kassans telekö är som att se på när en snigel tar sig över en gata -Så sakta går det!
Dem borde ha en snabbkö också.
Inte bara för dem som vill prata i evigheter med dem,utan såna som har snabba ärenden,som
jag tillexempel.
Men men..efter typ 20 minuter i kö så kom jag fram och så var det avklarat på mindre än 4 minuter.
Snabbt jobbat Angie :)

Casper sover sin middagslur just nu.
Sen ska han äta och så går vi ut på en lite prommend efter det.
Bäst att passa på medans vädret tillåter,för nu är det 3:e dagen i rad som det är sol!!
Känns riktigt skönt att solen äntligen kikar fram.
Det tråkiga är att snart är hösten här,sedan vintern :/
Jag hoppas självklart på en vit vinter,men kanske inte fullt så kall som förra vintern.
Det räcker med -10 som mest.
Inte -25 som det var bra länge i vintras :S

I morgon ska vi hem till Janet & Co och köa kräftor och bara umgås.
Det kommer bli så himla kul.
Vi är visserligen bjuda på kräftfest här på gården i morgon men då vi hellre umgås med
vännerna så väljer vi att åka till dem.

Hoppas ni har en bra dag gott folk!

Seeee ya!
Kommentarer!
Postat av: Housewife D

JA dem är ju såååå sega! Jag skulle ringa dem en dag och hamnade som kö-plats nr 181!!!!

Men ett tips till dig, skaffa E-legitimation så går det fortare och smidigare.

Kommenterat - 2010-08-13 / 20:58:42  | URL - http://dianasblogg.se
Postat av: Katja

Man kan mata in så dom ringer upp med ;o) Smart va slipper du vänta i kön.. hihi.. hade 31 minuter och/eller plats 181 i kön. Matade in mitt nummer och 30 minuter senare ringde dom upp!



Allt är okej, sj då?



Vad han växer.. :)

Kommenterat - 2010-08-16 / 19:18:20  | URL - http://smultronduvan.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: