Personligt

Bamba.se

2010-08-04 / 18:46:12

Jag vann tidigare ett presentkort på Bamba.se inne hos Johanna,och idag fick jag det
och shoppade loss inne hos dem.
Kan verkligen säga att det var svårt att välja,men en sak jag verkligen ville ha var deras
gåvagn. Den är sååå snygg och prisvärd.
Så Tack Bamba.se för tävlingen ni ordnade inne hos Johanna!






Sakerna jag köpte hos Bamba.se!


Kom föresten nyss hem från ett riktigt trevligt besök hemma hos Sofie & Samantha. Det är så himla kul att träffa dem två. Sen lilla bebisen i magen kommer man att se i vinter :D Spännande!

Casper sover,blev faktist övertrött hemma hos dem,så det tog en stund innan han somnade,men nu sussar han så gott i sin säng!

Seeee ya gott folk!!

 

Kommentarer!
Postat av: En bögs liv

Hoppas allt är bra med dig =) Just nu har jag frågestund i min blogg och jag skulle vilja att du frågar någonting, en eller flera frågor ;) Kram

Kommenterat - 2010-08-04 / 19:17:37  | URL - http://morgans.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: