Personligt

Extra knäckt på jobbet

2009-09-30 / 16:36:39
Skulle bara åka till jobbet och äta med Niklas då chefen frågar mig om jag har lust att
jobba ett par timmar på eftermiddan.
Klart jag hade sa jag...det är ju pengar inblandat :D hihi
Man måste ju vara smart!!
Så jag jobbade iallafall 3 timmar...det ger lite mer i plånboken nu när man ska på semester.
Nu är man hemma igen...sen på kvällen ska vi ut och gå spåret en sväng.
Riktigt skönt att vara ute och gå,trots att det är kyligt både på mornarna och kvällarna.
Men det är det värt :D
Trimmad kropp är ju nr:1 :DD hi hi
Men snart ett minne blogg för stunden..haha

Nä,nu ska jag käka lite Ben&Jerrys..

See ya later readers!
Kommentarer!
Postat av: Jonna

Hejhej!

Det är min första kärlek någonsin som jag hittat tillbaka till,så det är lite kul:)

Kul att du kommit tillbaka med en blogg nu, så man får lite läsning:)

Hoppas allt är fint? Kram kram

Kommenterat - 2009-09-30 / 18:22:39  | URL - http://likeucare.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ett minne blott ja.. hehe. Jag kämpar på för att komma tillbaka till den gamla formen man hade innan, men det går faktiskt rätt bra :)

Lyx som ska iväg till Grekland! Är ju inte lite avis... ;)

Kommenterat - 2009-10-01 / 09:55:38  | URL - http://sofiasblogg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: