Personligt

Trött och illamående..

2009-10-01 / 21:51:52
Jag är grymt trött och mår jätte illa...
Så jag hoppas jag kommer att klara av hela dagen på jobbet i morgon.
Idag gick det väl si så där.
Satt i kassan mesta tiden bara för att jag mådde bara sämre om jag rörde på mig och börjde mig
upp och ner för att packa upp varaor.
Så jag höll mig i kassan,där mådde jag bäst :)

Hoppas ni haft en toppen dag.
I morgon är det dax för jobb igen och på lördag är jag ledig för att kunna inhandla det sista
och på lördag natt så drar vi mot arlanda och söndag morgon lyfter flyget mot den grekiska ön Rhodos :D

Nä,nu ska jag sova för jag är trött som få ..

God natt!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

åååååååååååååååå

vad kul, ska inte skriva nått här för att inte säga för mycket. Men vad roligt, vad mysigt, vad kul!!! Massa grattis, grattis, grattis!!!!

Spännande skoj, jag sitter ju i samma båt, så trist att jag bara inte kan skriva om det än på bloggen, rädd för att bli varlsad pga det. Men snart ska jag komma ut med allt. :)

Hoppas det går bra gummsan!!!

KRAAAAAAMMMM

Kommenterat - 2009-10-02 / 09:24:14  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: