Personligt

Tiger balsam

2009-10-01 / 08:09:56
Vaknade upp med världens ryggont och sen var jag även stel i nacken.
Snacka om icke god morgon. Så är det tiger balsamen som får göra susen ett par timmar
framöver.

Vad kallt det är nu på morgonen,brrr!!
Var ut med Nellie nu på morgonen,och väl ute funderade jag på att köpa både mössa och vantar.
För ska jag gå ut med henne nu på hösten och vintern så kommer jag verkligen att behöva både
mössa och vantar.
Annars blir det rätt kämpigt att gå ut.

Ska jobba idag,har verkligen ingen lust dels för mitt ryggont,sen även för de sömnlösa nätterna.

Men nu ska jag åka till mimer kontoret och snacka lite ang. min lgh!

Ha en toppen dag..

Kraaaam
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Åh vad tråkigt att du inte kan se mina kommentarer!! Hoppas du kan se denna.



JAg skrev nått om att jag hoppas att det inte va nått hemsk du gått igenom eftersom detlät så på dig. Att jag hoppas att det är bra eller bättre med dig nu gumman och att jag dör av nyfikenhet för att veta din hemlis.. hi hi

Jag tror jag vet vad det är i alla fall..

Men vågar inte skriva nått här.. haha

KRam

Kommenterat - 2009-10-01 / 09:20:28  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

wow vilka grejer, kan verkligen förstå att du gjort som du gjort med bloggen då. Man behöver en ny start och ny början på allt, det kan va skönt. har suttit i liknande situationer och vet hur jobbigt det, både med att ge upp nått man egentligen inte vill och även med att få svaret att vänta och vänta, jag klarar heller inte av det. Jag menar varför ska JAG alltid tänka på alla andra och offra mig men vem tänker och offrar sig för mig?? Sen vill man inte tvinga nån till det heller utan man vill ju att personen ska känna och längta efter det lika mycket som man själv gör..

Det måste va sjukt tufft, 8 år är mycket. Lider med dig och hoppas på att det blir bättre väldigt snart. Snart nytt år, ny start med allt och nya människor kommer att komma till ditt liv.



Men vem åker du då med på semester? Ny kille? Vän eller?

Trodde nyheten skulle va giftemål eller barn nämligen..

Puss och en super stor styrke kram

Kommenterat - 2009-10-01 / 10:05:00  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: PeterDeluxe

Tiger balsam det é fina grejer det =)



sv: Jo du har frågat en gång men då var jag harbetslös tro jag.humm..



Jag jobba som resturangsbiträder på en resturang inom Försvarsmakten i Skillingaryd..Pappa jiobba bara 100 meter ifrån..

Kommenterat - 2009-10-01 / 17:14:57  | URL - http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: annso

Halloj gumman!

jag har varit lite off från bloggandet i några dagar..konstigt nog... jag som typ skriver 10 inlägg per dag=) haha

hur e d med dig???

hur leker kärleken????

pusss

Kommenterat - 2009-10-01 / 18:22:17  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: