Personligt

Ny mus

2009-10-14 / 17:55:05
Var som sagt in till stan och åt med Sandra,sen bar det hemmåt i panik för att springa och kissa.
Sen ut med Nellie för att ta med henne på en biltur till Erikslund och elgiganten mega store.
Där blev det en ny web cam och en trådlös mus..
Min gamla cam hade av någon skum anledning lagt av och jag har sedan lääänge tröttnat på en mus med sladd..
så nu har jag en ny mus och en ny cam..
Ska nog köpa mig ett nytt akvarium också :S
Såg att det stod och läckte..inte alls bra :(
Så jag ringde till djurmagazinet där jag fick svar att det är inte helt omöjligt att akvarium läcker efter ett x antal år och de enda som man kan göra för att fixa det är att köpa silikonspray och ta isär alla skivor och silikona om dem..eller åka med akvariet till en glasmästare..
Hur tycker ni jag ska göra?
Det är ändå ett akvarium på 215liter ,så det är ingen liten grej..tänk er 215 liter vatten på golvet :S
Iihhh,gillar inte ens tanken. Måste fixa det där snart!
Men vad gör jag av alla fiskar....aaaaaah! Tror jag blir stressgalen snart!

Aja,ska lista ut något,men kom gärna med förslag.

Kramen
Kommentarer!
Postat av: Sandra

Sluta du har ingen kroknäsa gumman, du är fin sluta tramsa !

Kommenterat - 2009-10-14 / 18:10:17  | URL - http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: Niklas

ett nytt akvarium vore ju inte fel i det läget, kan kolla med syrrans kontakt med direktköp så att säga/inköpspris.

Kommenterat - 2009-10-15 / 02:20:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: