Personligt

Natti natti

2009-10-29 / 21:48:59

Nu har jag jobbar för full toch ryggen värken och ögonen svider.
Det är dags att inta sängläge för min del.
För i morgon gissar jag på stor dag på jobbet,eftersom det är stängt på lördag!

God natt alla underbara..

Förresten i morgon ska jag vaccinera mig mot svininfluensan :S Och jag som HATAR sprutor..



Sov gott!

Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Åh vad läskigt, ska du vaccinera dig. Hoppas det går bra gumman.

Nu hängde jag inte med, jag skrev ju att du kan ju se redan i v.18 och du ska alltså på ultraljud v.18!!jiiippii då kan du ju se könet om den ligger rätt!! hihi yeeey!!

Men vad är det du ska vänta på i 5 veckor?? Du kan ju se könet redan nu gumman, det va bara jag som fick vänta i dessa veckor eftersom jag valde att boka extra tid hos gynekologen för ett ultraljud.. jag hade kunnat gjort det när som..



Hänger du med?

Kraaaammmmm

ps. Du måste berätta för mig, snälla, om du får veta nått.

Kommenterat - 2009-10-30 / 07:51:05  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

jaahaaa hahahaha nu fattar jag.. men ååå man är iiinte smart när man är gravid hahahha.

Ja det är klart om du är i 13 så är det ju 5 veckor kvar ju.. men tiden kommer att gå fort för er oxå, eftersom ni har ju oxå en flytt nu i december.. det blir mycket att planera, tänka på, köpa, göra så tiden springer iväg och snart är du där med ultraljudet oxå.. hihi

Kommenterat - 2009-10-30 / 21:00:05  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: