Personligt

Kalkon

2009-10-29 / 08:12:43
Jaha,så var det torsdag då.
Tycker att veckorna bara flyger iväg. Ibland undrar jag verkligen vad man gör om dagarna.
För det känns iallafall inte som om man hinner med speciellt mycket :S
Hmmm..kanske ska ta och skriva ner allt man gör och hur länge man gör grejjerna,då inser man
nog rätt snabbt vart tiden tar vägen.
T.e.x. så skulle jag absolut INTE vilja veta hur många timmar jag sitter framför datorn varje dag.
Det skulle nog svida.
Har nämligen lite disk att ta reda på,men vet ni vad..jag känner absolut inte för att ta hand om den.
Vad jag saknar min diskmaskin...det var så smidigt att bara kasta in all smuts där.
Men snart så...då ska vi köpa en diskmaskin som ska köras på högvarv..för det ska då inte
handdiskas mycket här inte.

Men iallafall..jobbar om ett par timmar och slutar halv 9 i kväll..så då vet ni vart jag är från kl 11.00-20.25!!

Ha en bra morgon nu....för jag ska slappa i soffan en stund :D
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Nä vi är inga hus/villa människor, skulle inte kunna tänka mig bo i villa om den ens va gratis. Jag/vi är riktiga lägenhets människor, vi gillar stora, ytliga, fräsha lägenheter. =)

Men jag förstår att folk vill ha villa, det är fräsht och fint, bara det att jag skulle aldrig orka med all jobb, trädgård och allt. Usch.

Ja men det va jätte smart av dig, att ni köper först lgh och sen utökar till villa, riktigt smart.



Du kan tidigast se i vecka 18 som jag förstod det som. Jag kollade upp det så att du vet.. Så försök att se till att få ett ultraljud som är tidigast vecka 18 eller mer så kanske du slipper gå flera gånger som jag fick göra.

ja jag är redan i vecka 22, 5,5 månader är helt otroligt. Fattar inte ens hur snabbt tiden kan gå.



Massa kramar gumms.

Kommenterat - 2009-10-29 / 11:36:37  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Hej gumman, tänkte bara tipsa dig om en sida.

När du vill ha och OM du vill ha fler besökare till din blogg vilket alltid är skoj, så regga dig på denna sida. Hur lätt somhelst!! Kraaam



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Missdq

Kommenterat - 2009-10-29 / 20:43:55  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: