Personligt

Jensens

2009-10-14 / 13:17:07

Ska snart träffa underbara Sandra,frugan min <3
Vi behöver verkligen prata av oss båda två,så det här
är en alldeles underbart bra dag att träffas på.
Börjar bli smått illamående nu,så nu får klockan skynda sig lite..
Undra vad man ska äta bara..
Är sugen på potatisgratäng och en köttbit..undra om dem har det *Hoppas*

Sen har man jobbat idag blev en kort dag,men ack så skönt.
Börjar egentligen 15.30 i morgon,men chefen vill etat jag skulle komma in till 11.50.
Måste då försöka hitta en hundvakt..ska kolla med syster yster om hon har lust att ha henne ett par timmar i morgon,om inte så får jag väl kika vidare efter alternativ.

Nä,om man ska ta och duscha av sig lite jobbdoft och spraya på sig lite perfym...mmmmm..

Ha en toppen dag så hörs vi senare ikväll!




Puss och kram så kanske vi ses på stan :P

Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Hurru... haha.. hade inte du nått du skulle berätta för oss alla via bloggen, efter din semester.. hm... jag vet ju vad det är.. men eftersom du inte bloggat om det än så vågar jag inte skriva nått i kommentarerna så att jag inte avslöjar för mycket i förväg..



Berätta då.. hihi hoppas det är bra hur somhelst.

Kram gumman.

Kommenterat - 2009-10-14 / 13:36:09  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh.... jensens böfhus har så god mat!!! jag o amine käkar där ofta!!! mums...

Ha det så trevligt!!!!



Kramar!!

Kommenterat - 2009-10-14 / 14:01:16  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: