Personligt

Bye bye kalla Sverige..

2009-10-04 / 02:59:39
Nu lämnar jag detta underbara land för varmare breddgrader.
Men jag är hemma igebn om exakt en vecka + några timmar :D
Så nu ska jag bara sola och vada och njuta av den goda underbara
grekiska maten,sen självklart vad Rhodos har att erbjuda.

Yeaah!! Snart kommer taxin ( om exakt 22 min) så ha en toppen söndag
och även en ny start på veckan.

Miss ya allready.

Kramizar!
Kommentarer!
Postat av: Sofia

En tjej, Wilma :)



Hoppas ni får det bra i Grekland nu!! Kram

Kommenterat - 2009-10-04 / 17:59:27  | URL - http://sofiasblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej stumpis :) hoppas ni har det riktigt underbart där borta avis

sola och bada åt mig också =)

Kommenterat - 2009-10-05 / 14:11:03  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Postat av: annso

Hej gumman!

Hoppas du har det super mysigt på rhodos... jag och amine har tänkt att åka iväg en sväng till italien nån månad framöver... ska bli myyysigt!

Alltså angelica när jag läser dina inlägg så låter det nästan som du e gravid??!!!

ALLTSÅ ryggont, illamående,ben &jerrys=) haha... har du testat dig för det tror jag nog du bör! om det kanske är en liten bebbe i ugnen!=)

isåfall får jag bara önska GRATTIS! för jag vet hur mycket du vill ha barn!!!

Måste ses och prata om ALLT när du kommit hem! ring mig när du e back in la suedè =)

PUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommenterat - 2009-10-05 / 23:36:43  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: