Personligt

Bolaget

2009-10-13 / 18:55:01
Första dagen på jobbet efter semestern.
Det känndes tungt igår kväll,men väl uppe i morse
så fanns det hur mycket energi som helst.
Så jag hade det askul med andra ord.
Veronica min lilla blomma piffar alltid upp en tråkig och värdelös dag :D

Så nu har man kommit hem,ätit och duschat...skön känsla att bara ta det lungt
och såklart invänta desperate housewifes som börjar om nästan exakt 2 timmar!

Men först ska jag prata med underbart folk inn epå msn och FB ...sen ta en huvudvärkstablett
och bara slappa i soffan :P

Hoppas ni haft en toppen dag..

Hörs mer i morgon!
Kommentarer!
Postat av: annso

hehehehe.... jag viiiste det jag visste d!!! hahaha graaaatiiiiiiiiiiiiiisssssss!!!!! jag vet ju hur mycket du vill detta!!! heheeh

har du pratat nå med (d) du vet? känns så offentligt att skriva här i bloggen men du kan ju mejla mig om du känner för d istället!!!

måste ses!!!



pussss

Kommenterat - 2009-10-13 / 19:14:21  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Postat av: annso

haha, vart så till mig ATT jag glömde svara på hälften av ditt inlägg=)

haha.... joda vi hade super mysigt i oslo, gick runt och strosade och myste... hehehe....vill tillbaxx!!! hahaha men nu måste man jobba och slita istället:(

Men hur långt har d gått da?

jag lovar ATT vara tyst som en muuus, för jag vill inte förstöra nått!



pusssss och lycka till.... ses i nästa vecka?

Kommenterat - 2009-10-13 / 19:17:42  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: