Personligt

Blomleverans

2009-10-28 / 09:25:00

Igår fyllde man ju år och blev bara äldre :S
Måste tacka alla som grattade mig,hemskt mycket tack :D
Sen sitter vi här hemma och så ringer min mobil och då är det ett blombud.
Den första tanken är att Niklas har skickat ett bud,han har gjort det förut nämligen.
Men sen när han säger att det inte är han så slog det mig att då är det jobbet som
vill gratta...Vilket det också var :D
Riktigt fin bukett faktist!



Ha en trevlig morgon för nu ska jag slappa i soffan :D

Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

ååååååååååååååååååååååååååååååå

grattis i efterskott skruttan!!!! =)

Hur mycket blev du gammal hahaha bra svenska.. två frågor i ett.. hur mycket fyllde du, hur gammal vart du?



Berättar om könet senare i kväll eller imorgon. =)

Vill att min sambo ska veta först.

Klart ni ska ta reda på det.. hi hi vem kan hålla sig lixom!?! Nu vill jag verkligen bara köpa en massa kläder, inreda hemmet och allt.



Har du bilder på er nya boende?? Vill se.

Kram

Kommenterat - 2009-10-28 / 14:03:30  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: My

Tänka sig, halvvägs till 50 ;)

Kommenterat - 2009-10-29 / 20:21:54  | URL - http://apmolekyl.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: