Personligt

V.16

2009-11-22 / 11:03:14

Går idag in i vecka 16 :D
Är överlycklig ...hi hi






Sen vill jag säga en sak till en viss person som läser min blogg.
Jag fattar inte varför du läser den över huvudtaget.
Vi har inte pratat eller sett varandra på 2,5 år du har aldrig bekymrat dig att
ringa upp och be om ursäkt. Den enda kontakten du har sökt är via mitt jobb eller
Facebook.
Du vet vad som krävs från min sida för att iallafall ta ett steg frammåt.
Men antar att du är för feg för att lyfta luren eller komma hut själv och be om ursäkt.
Sen vill jag även att du ger berörande person om ursäkt,och du vet gott och väl
vem den personen är. För då sårade både mig och den andre.
Så stå upp rakryggad för den man du är och be om ursäkt,annars kan du lika gärna sluta läsa
min blogg,för jag vill inte ha något med dig att göra tills dess att du inte kan stå upp fö saker och ting.
Sen kan du även sluta prata med annat folk om att de ska ta kontakt med mig.
Man hittar inte min blogg bara så där..man måste veta bloggnamnet.
Så stå upp och be om ursäkt!!!


Så där..Har även hunnit med att vara ute med Nellie en sväng. Är också väldigt trött och seg

Ska gå och hitta på något att göra nu..see ya!

Kommentarer!
Postat av: johanna

oh va kul :) försökte ni länge innan de gav resultat? hur mår du i din cf? fick du sluta med några mediciner när du fick veta att du är gravid?

Kommenterat - 2009-11-22 / 14:06:10  | URL - http://kukensvrede.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Fin mage du fått gumman!

Snart dags för ultraljudet va, va inte det i vecka 18 som du hade det? Spännande.



Hoppas även att den person du skriver till, snart ger sig. Irriterande med folk som inte kan va rakryggade och bara be om ursäkt eller låta en va i fred.

Kommenterat - 2009-11-23 / 10:26:08  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Niklas

ja eftersom du lägger ut bilder på dig här så måste jag ju kommentera här: finner inga ord, bara bölar, du e så fiin!!!

Kommenterat - 2009-11-23 / 16:02:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: