Personligt

Sjuk?

2009-11-12 / 23:58:44
Tror jag börjar bli förkyld.
Jag nyser hela tiden och har ont i huvudet så det heter duga.
Mne jag vill inte. Behöve r u penga till jul :S
Dilemma...
Men jag har bestämt mig för att gå till läkaren i morgon och så får vi se vad
han tycker tat jag ska göra.
Hoppas han tycker att jag kan arbeta ett tag till..

Mne idag har det varit en jobbig dag,dels att man mått dåligt sen även gjort
en massa ärenden.
Var även ut till barnenshus idag och kikade på vagn och bilbarnstol.
Har hittat en vagn jag skulle vilja ha,men i en annan färg.
Hmmm..hoppas jag hittar den perfekta färgen också :)

Sen ska man välja tapet till barnrummen och sovrummet,köket ska målas
och sovrummet (det stora) ska tapetseras så småningom.
Mne jag villha barnrummen klara först.
För jag vill börja göra i ordning för vår lille.
Jag längtar så otroligt mycket.
Sen även till vecka 18 då man förhoppningsvis kan se könet :D
Om inte så ska vi boka tid i stockholm så vi kan se vad det blir.

Nu ska jag fortsätta prata med Nicke picke inne på msn..

Önska mig lycka till hos läkaren i morgon :D

Puss och kraam!
Kommentarer!
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Ja det är riktigt kul faktiskt. Hihi.

Kladdigt blir det, men det finns ju dusch ;)

Kommenterat - 2009-11-13 / 16:47:16  | URL - http://theans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: