Personligt

Julpynt

2009-11-02 / 13:58:05
Har precis suttit och kikat i IKEAS katalog som kom idag,ni vet den tunna med
all juldekoration.
Jag känner för första året någonsin i mitt 25åriga liv att jag vill juldekorera.
Det brukar normalt bara vara julstakar och julstjärnor.
Men det känns mer speciellt i år.
Så nu kommer det säkert att finnas mer jul i lgh.
Men vi flyttar 1:a december så det blir ingenjulpynt förrens 2:a veckan i december.
Ska försöka få upp lite innan det.
Sen har jag även planer på att vi ska vira julafton i nya lgh...så mamma och alla i familjen
är välkomna dit över jul.
Hoppas killen också går med på det :D Vore riktigt kul.

Nä,nu ska jag åka och handla lite mat.. är jättehungrig :D

See ya later!

Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Åh samma här, eftersom vi flyttar 2a veckan i december kommer jag inte kunna dekorera fören i 2-3e veckan i december, det blir ju nästan precis innan julen själv.. haha.. men men inte mycket att göra åt. Jag har heller inte riktigt velat dekorera förut men nu så känner jag att man ser mer fram emot sånt, känns mer mysigt och mer seriöst med den här killen på nått sätt.. (trots att jag haft långa förhållanden förr).



Hoppas allt är bra med dig och dina andra......

Kram

Kommenterat - 2009-11-02 / 14:33:18  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

ja men exakt om man är med folk som inte har det i kulturen så blir det jätte fel för en själv.. på nått sätt... men som tur va så är vi båda latinos nu och vi latinos fiarar ju våran Jul och nyår precis som alla andra, he he. så nu framöver blir det riktiga jular.. hi hi.. visst är det mysigt!!! Massa fina tända ljus, mys med sambon, bebis på gång, lite rött här och där med en mini julgran som dekoration.. åh jag älskar det här livet.. haha



Ja vi har inte vart tillsammans så hiiiimla länge faktiskt, men det känns som att vi delat ett helt liv tillsammans redan.. =)

Vi fyllde våra 2 år nyss i oktober. =) hihi

Hur länge hade ni vart tillsammans sa du?

Åh tack vad söt du är!!! Ja jag hoppas att jag är en toppen tjej, jag bryr mig om folk och så, tycker mer om att ge komplimanger och va snäll än att vara elak mot mina bloggkollegor.. och sen verkar du och jag ha så mycket gemensamt trots att vi inte känner varandra att man fattar extra gott tycke för vissa mer än andra..

Ja du.. hahahaha gissa hur gammal jag är.. hörde just på jobbet att dom trodde jag va 25.. Åh man tackar.. jag fyller 31 år nu på torsdag!!!! Men lovar att man fan inte känner skillnad på 25 och 30.. det är samma grej nuförtiden.. =)



Och du, DU verkar va lite härlig du med!

KRAAAAAAAAAAAAM sötnos

Kommenterat - 2009-11-02 / 14:53:51  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

ahaa.. ja du ser.. hihi.. ibland hittar man rätt och det känns på en gång.. då spelar tiden på nått sätt ingen roll alls. Ja och inte åldern heller, men som sagt, i dagens läge så är det lixom ingen skillnad på en 25 åring och 35 åring tex. Men förr i tiden så märkte man markant att en 35 åring va så mycket mer mogen.. på mina föräldrars tid så va en 30 åring vääldigt annorlunda mot vad vi 30 åringar är nu.. haha man känner sig som en liten skit fortfarande.. =) Men det är härligt tycker jag, då är man mer ungdomlig längre..

Ja när man jämför så som du sa, skoltid och sånt, då märker man skillnad på åldern.. haha men inte annars.



Jasså oj inte snällt att höra att man ser äldre ut.. hm.. men du kanske ser mer MOGEN ut och inte på det sättet att du skulle se GAMMAL ut, förstår du skillnadne.. Då är det ändå okej.. hihi



Åh tack söta du, ja du verkar ju faktiskt oxå speciell. Inte många som är så goa som du är på nätet eller ens i verkligheten. Du påminner mig om mig själv, samma omtänksamhet och så.. inte alltid man "träffar" nån som man känner så med.. jag känner likadant, hellre få vänner men nära vänner, än att ha många men ytliga.. har verkligen inte många vänner... har dessutom blivit lite sviken av folk så det kan ibland va svårt att lita på att en människa verkligen finns där för en..



Kram gumms!

Kommenterat - 2009-11-02 / 16:07:27  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

hi hi ja vi är lika gamla, båda är 78:or.

Och ja, se det som att du helt enkelt ser mogen ut, inte gammla, du ser helt enkelt inte ut som en liten skitunge och det är ju bra. Tänk om du såg ut som en 20 åring... inte kul, man vill ju bli tagen seriöst.. hihi av det lilla jag sett på dina bilder är du kanon fin och ser inte alls gammal ut, inte det minsta.



Ja jag tror det är bra att tjejer/vänner som oss finns. =)

Ha en kanon kväll.

Kram tjejen

Kommenterat - 2009-11-02 / 18:03:24  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Oj nu vet jag inte om du fick min förra kommentar.. men jag skrev att ja vi är lika gamla jag och min sambo. Även om man kan tro att den killen är fanemig 20 ibland.. hahahah men så är det väl med dom flesta männen, finns knappt mogna killar..=)



Kram

Kommenterat - 2009-11-02 / 18:06:43  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: