Personligt

Förkylning...

2009-11-13 / 19:56:39
Har varit på jobbet hela dagen idag,därav inget inlägg förens nu!
Men redan igår kännde jag mig dålig och tyckte inte att jag skulle gå
till jobbet. Men envis som en kossa så gick jag,och nu mår jag lite sämre än igår.
Huvudet värker hur mycket sm helst.
Så i morgon är det jag som sjukar mig.
För går jag till jobbet i morgon så kanske jag blir borta hela nästa vecka..och det
känns inte bra. Så då är jag hellre borta 1 dag än en hel vecka.

Kommentarer!
Postat av: Nina ♡

ja dem kostar väl någe sånt. ja tror att om du söker på kartell lampa på nätet så finns det sidor som säljer. skulle oxå köra på den transparanta! den e sååå cool.



krya på dig nu!

Kommenterat - 2009-11-13 / 21:45:22  | URL - http://modesida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: