Personligt

V.21

2009-12-28 / 15:05:42
Igår gick vi in i vecka 21 i graviditeten :D
Sen igår var det också precis halva tiden kvar till
förlossning..
Jag längtar som bara den..vill att tiden ska gå fortare nu.
Kan även bertta att jag haft en riktig dröm graviditet..
Inga problem med något faktist.
Folk pratar om foglossningar,men hitills har jag inte kännt av det alls.
Hoppas jag slipper,sen har jag bara mått illa i en vecka,när den veckan
var över så var det inga problem mer..
Visst liite proble kanske man har haft,sendrag!!
Var och varannan natt förra vecka..skit jobbigt :S
Men nu har jag inte haft något på ett tag..

Har även jobbat 8-12 idag,gick sen ner på stan och toppade håret.
Har inte toppat det på 8 månader,men ändå tyckte frisören att mitt hår
egentligen inte behövdes klippas,en jag ville ändå ta bort  de torra i topparna.
Så 2 cm av mitt hår kapades..
Sen passade jag på att köpa lite babykläder när jag ändå var nere...
så där försvann ytterligare några hundralappar,en det är den lille definitivt värd <3

Ska snart tillbaka till jobbet igen,blir ett pass mellan 18-22 (massa $$ hihi)

Ha en bra kväll,ska vila lite så man orkar senare..

Kram på er!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: