Personligt

Julklappar?!

2009-12-22 / 17:43:38

Jag och Niklas hade bestämt oss för att inte köpa några julklappar tillvarandra iår.
Utan vi skulle lägga pengar på den lille krabaten som komma skall :D
Men den lille rackaren köpte ändå något...så nu är man plötsligt sämst,nu måste jag ju också
köpa något :S hmmm,men hur ska jag hinna det?
Och vad ska jag köpa ?! :S iiihhh *panik*
Visst,ska ju åka till stadium så man kanske tar en sväng in i nån annan affär för att kika
efter något åt han.
Vi får se....

Åh,vad jag längtar nu,har gått halva tiden och jag börjar känna mig rund som en boll,men guuuud
vad underbart det är :D

Ska åka mot hälla och shoppingen nu!


Seeeeee ya!




Föresten har ni handlat era julklappar?

Kommentarer!
Postat av: Jhenny

passa på att njuta av "rundheten" nu för om ett par månader så kommer du tycka att du var smal som en pinne nu :)Ser ut som en pojkmage hittills tycker jag,fick ni veta kön eller måste ni till sthlm?

Ja det där med julklappar är inte lätt inte,jag blev klar igår.

Vart är det ni har flyttat?



kram

Kommenterat - 2009-12-23 / 14:48:43  | URL - http://jhennys.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: