Personligt

Flytten är klar ...

2009-12-02 / 12:12:01
Så där ja,nu har man flyttat och har packat upp lådor ett tag nu.
Men efetrsom jag är sjuk så tar det extra lång tid att få upp en låda :D
Var även nyss til lläkaren,fick penecellin..hoppas jag mår bättre snart!
För det är absolut inte kul att låta som en hes groda :S
Sen kan jag knappt hosta utan att det gör ont.
Så nu har man börjat med medicin kuren att jag snart borde känna skillnad.

På fredag kommer Niklas kusin hit och tapetserar 3 rum :D
Ska verkligen bli skönt att bli av med dessa fula tapeter och även rök lukten.
Han som bodde här innan har verkligen rökt illa...usch!
Ska även i veckan försöka ta tag i köket och måla det vitt,precis som jag vill göra
med hallen..men vi börjar med köket..

Ska snart iväg till IKEA och köpa säng till fabbe och lillen :D

Ha en toppen dag..


Kraaaaaam

P.S- Anette....inlägget jag skrev förut är absolut inte riktat till dig utan till din bror...
Vi har inte pratats vid på 2,5 år p.g.a vissa saker.. Så ta absolut inte åt dig!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Vem är fabbe? nyfiken eftersom denne ska få en säng..



Vad roligt att ni har flyttat nu, måste ju få se lite bilder gumman! Dör av nyfikenhet. =)

Snart är det vår tur att flytta oxå, nästa helg flyttar vi, den 11 december på fredag. Längtar.

Kram

Kommenterat - 2009-12-04 / 09:38:32  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: