Personligt

Digitalkamera

2009-12-03 / 18:27:50
?? Har letat förbrillt efter min digitalkamera...
Men vet inte alls vart den är. Det jag minns är att jag gav Niklas den
när vi var i min lgh och hämtade lite saker igår,men nu hittar jag den inte.
Har messat han och hoppas snart på svar.
Sen fick han även min internet dosa och den är också putsväck..
Vill ju ta före och efterbilder på lgh + att en massa bilder är kvar i kameran.
Sen måste man ju självklart komma in på internetbanken..så nu får han höra av sig!!

Hoppas allt är bra med er..
Här dricker man te för att lugna ner halsen lite..

Ha det bra!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Usch hoppas att du snart blir frisk, inte kul att va sjuk. Hoppas det bara är vanlig förkylning och inget annat. Men du hade ju tagit sprutan så det kan väl inte influensa... eller ja kan och kan det väl .. men vi får hoppas på att det inte är det..



Hoppas magen mår bra och att allt flyter på som det ska. Glöm inte att du inte ska anstränga dig för mycket eller bära tungt!! Inte värt att riskera sitt barn bara för att man känner att man kanske har orken kvar.. Ta väl hand om dig gumman!



Hoppas du hittar kameran snart så man får se lite bilder. Pussar och kramar

Kommenterat - 2009-12-04 / 09:40:55  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Du har ingen bloglovin va? Så att man kan lättare följa din blogg. =(

Kommenterat - 2009-12-04 / 09:41:20  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: