Personligt

8:e december

2009-12-08 / 07:56:14

Nu har man iallafall fått i ordning sovrummet.
Ska ge mig på lillens spjälsäng snart :D
Åh,vad jag längtar nu!
Vi ska på UL på fredag,kanske har man turen att se vad det är
för en liten krabat som gömmer sig där inne.
Man vill ju veta hur man ska inreda på bästa sätt,sen finns det
andra anledningar till att jag vill veta könet,men det behåller jag privat!

Har fått en ny favvolåt,lyssna:



Visst är den bara sååå bra !?!


Hörs senare..

Föresten har en del kort att lägga ut,men både laddaren och sladden till kameran ligger
i gamla lägenheten.
Ska försöka komma ihåg att hämta den idag!



Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

Åh vad kul ska ni på ultraljudet nu på fredag!!! =) Vad spännande det ska bli.. Åh ett tips, kissa INTE innan du gör ultraljudet, inte ens hur kissnödig du är! Det är mycket lättare att se säger dom.. =)



Gumman, hade du försäkring på magen eller? Har en kampanj just nu som kan va bra för oss gravida, den ena kostar inget och den andra kostar lite men täcker en hel del om nått händer med barnet, förlossningen eller oss som mammor.



Ja då det går bra för oss. =) Vi packar och har oss för fullt. Känns bara lite trist att jag märker att jag eller vi inte riktigt hinner med att tänka eller njuta av graviditeten eftersom vi har fullt upp med flytt, bank och mäklare hela tiden. =( Vi tar typ sällan kort, pratar inte mycket om graviditeten eller magen.. ja lite sånt.. men egentlign så är väl allt bra, jag ska inte klaga.



Massa kramar gumms!!

Kommenterat - 2009-12-08 / 09:02:53  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Ja jag valde if, hade egentligen inte ens tänkt att försäkra mig alls, fören barnet är fött eller större. , men när det ändå kom erbjudande och gratis så varför inte tänkte jag.



Jo precis snart är man hemma och kan fixa med resten av grejerna, men min graviditet är snart över känns det som. Jag kommer kanske ha 2 månader som jag kan ägna mig åt min mage.. känns lite sorgligt att inte ha tagit vara på sin första graviditet. Så ett tips och råd är att ta vara på den nu, du har lite mer tid kvar än mig.. Vi ska ju flytta, packa upp, inreda, jobba, fira jul och nyår .. ja december bara försvinner.

Kram

Kommenterat - 2009-12-08 / 13:10:43  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kanon med UL!!! Da far du se till att lagga upp lite bilder.

Ska sjalv pa UL pa mandag sa jag far val se till att fa upp nan bild pa Facebook kanske.

Kram kusin vitamin!!

Kommenterat - 2009-12-08 / 14:57:52
Postat av: Sandra

Ja visst har vi bästa vovvisarna :)

Kommenterat - 2009-12-08 / 15:30:16  | URL - http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: Jhenny

kul med UL =)



Jag älskar också den där låten!!=)

Kommenterat - 2009-12-09 / 10:27:34  | URL - http://jhennys.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: