Personligt

14 December 2009

2009-12-14 / 17:30:02

Idag har jag varit ledig från jobbet så vi passade på att åka till min gamla lgh
och kasta lite saker på återbruket.
Sen gjorde jag även rent kylskåpet.
Så nu är det bara lite tavlor och småplock kvar..sen förrådet med en massa
skräp som ska tömmas,men det går nog fort.

I morgon jobbar jag full dag så vi får se hur mycket jag orkar och hinner skriva då.
Orken och tröttheten börjar komma tillbaka känner jag.
Uscha!

Men men,nu ska jag bädda ner mig i soffan en stund.

seeeee ya!

Kommentarer!
Postat av: johanna

åh va kul att de syntes då:) jag är lite svullen i magen nu men jag vet inte riktigt om de är för graviditeten, kanske :) vart bor du? nyfiken*

Kommenterat - 2009-12-15 / 15:21:13  | URL - http://kukensvrede.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: