Personligt

Skola skola skola

2010-09-03 / 17:36:44
I dag har jag enbart suttit med skolarbeten.
Har lämnat in en drös via internet.
Så nu är ena kursen klar,den andra är snart färdig den med,
bara två uppgifter kvar.
Jag är allvarligt riktigt trött i huvudet idag.
Dels för all läsning och all inlämning till skolan.

Sen har jag haft en riktigt grinig son här hemma,ingenting fungerar
och ingenting duger.
Jag har provat med att bära upp han,gå ut och gå,leka och fått han att sova.
Det enda som fungerade var att vara ute och gå.
Men jg kan inte vara ute hela dagen jue.
Så det är väl något som inte står hundra till i kroppen på lillen.
Hoppas det blir bättre snart.

Nu kom Niklas hem så jag ska väl föröska vara lite social emellan böckerna
och inlämningarna av kurserna :)



Ha en toppen kväll gott folk!

Kommentarer!
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

god kväll till dig också ;)

Kommenterat - 2010-09-03 / 21:15:41  | URL - http://babydjungeln.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: