Personligt

Mitt första år som mamma

2010-09-11 / 14:34:32

Måste tipsa om en riktigt häftig bok som jag läste om inne hos
en bloggare.
Så jag fick ju verkligen upp ögonen för denna,då jag själv är
ute efter en bok att fylla i allt om graviditeten och även under
Caspers första år.
Har kikat på många ställer men inte alls hittat en som jag velat ha.
Men nu har jag det :D

Info: 

En fyll-i-bok för blivande och nyblivna föräldrar. Från ena hållet fyller mamman i sina upplevelser, från andra hållet fyller pappan i. Alltså två böcker i en!

När man blir förälder kretsar det mesta kring barnet. Den här boken handlar i stället om mammans och pappans egna tankar och erfarenheter.

Ett roligt sätt att bearbeta och komma ihåg graviditeten och den första tiden efteråt. Fina teckningar i färg av Jeanette Milde.

 Källa


Kan verkligen rekommendera denna till alla mammor och pappor.
Kostar endast 90kr :D

Även denna ska beställas hem:

 

Info: En härlig bok för alla nyblivna föräldrar som vill dokumentera sitt barns tidiga utveckling! Här finns utrymme att fylla i allt de vill minnas från barnens första år - från födelsevikt och vaccinationer till saker som barnet gillar och ogillar.
Bokens ledsagare och "fylla-i-inspiratör" är Thomas Svenssons mycket omtyckta barnboksfigur Busiga Bebben.

Källa

Det var några boktips från mig..

Seeee ya!

 

 

Kommentarer!
Postat av: Johanna

Skönt ni är lite på bättringsvägen =)

Kommenterat - 2010-09-11 / 14:35:33  | URL - http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

usch då ingen hitt :/

Ja än så länge har jag klarat mig, men jag hade 2 sommarförkylningar i värmen det räckte tyckte jag :)

Kommenterat - 2010-09-11 / 14:37:39  | URL - http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Det är så roligt med "fyll-i-böcker". Men jag är bara så dålig på att komma ihåg att skriva i dom, tur att man har bloggen att blicka tillbaka i ;)



Sv. Edvin är nu tre år. Men på bilderna är han runt två månader :)



Kram - Elin

Kommenterat - 2010-09-11 / 15:09:31  | URL - http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Taack snälla du :)

Kommenterat - 2010-09-15 / 18:59:58  | URL - http://linneagranstrom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: