Personligt

Packning

2009-11-18 / 08:23:45
Kom på att det enbart är den här veckan och nästa vecka kvar,sen flyttar vi!
Jag har inte ens packat något :S iihhh *panik*
Eller ju en flyttlåda med bebisgrejjer är allt jag har lagt ner energi på :D hihi
Men idag måste jag börja packa litegrann. Annars står jag här sen och inte har packat någonting.
Jag jobbar ju fem dagar den här veckan och likaså nästa så packar jag inte idag då jag är ledig
så tror jag inte alls att jag kommer att packa någonting :S ...ops!
Så nu är det packning av flyttlådor kan jag säga..

Adios gott folk!



Hörs mer senare efter packningen..!
Kommentarer!
Postat av: Miss Diana

wow vad fin bloggen blivit gumman!! Jätte fint, vad duktig du är! =)



Ja vi flyttar ju oxå snart, vi flyttar den 11 december. Så vi har lite tid på oss att packa klart men man ska inte underskatta tiden...

Ni flyttar den 1 dec eller?

vi ska kolla på vår lägenhet imorgon, ska bli så kul!!



Kram sötnos

Kommenterat - 2009-11-18 / 09:18:54  | URL - http://missdq.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Jaha vad är det för nån snäll tjej då??



Ja vi ligger ganska bra till faktiskt, vi började packa för 2 helger sedan och fick ner otroligt mycket grejer och kläder i kartonger och säckar. Just nu har vi mest stora grejer som inte går att packa som tv, säng och soffa, samt borden kvar.. men det resterande av småsakerna tar vi förmodligen sista helgen i november..



Jo vi har sett lgh men då har den inte vart klar helt å hållet, det är ju som sagt en nyproduktion så den byggs ju under tiden. Men imogron ska vi på lgh besiktining och se att allt stämmer och sånt. Då får vi se den klar för 1a gg. =)



Ja juste julpynt.. shit.. samma här, blir väl samma helg eller nått.. 11-13 dec.

Kommenterat - 2009-11-18 / 10:03:18  | URL - http://missdq.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: