Personligt

Söndag..

2009-12-27 / 10:40:16
Idag hade jag tänk att måla om i köket. Väggarna ska bli vita och snygga..inte gula och skitiga
så som de är nu :S
Sen har jag stor lust att även ta hallen också. Undra om man ska satsa på det..
Men då måste en hel del tapet rivas och en hel del spackel upp..
Kanske kan vi riva tapet och spackla idag och måla hallen i morgon :D
Ja,det lät som en bra idè va?!

Ligger även hemma med en dunder förkylning också :S inte alls lika kul.
Kanske blir bättre snart,man får ju hoppas.!

Nä,om man ska ta på sig lite kläder och trotsa kylan en stund för att ta sig mot affären.

Kommentarer!
Postat av: annso

Låter som en bra idè angie!

Men ta inte i för hårt så bebben tittar ut:P



Ja ericsson Aino har jag sett på reklamen o vart kär direkt.

Så jag fick den av amine i julklapp=) riktigt rolig mobbe. titta på film o grejjs=)

Hur mår lilla Nellie? pussa henne från mig!



Kramar!!

Kommenterat - 2009-12-27 / 13:55:14  | URL - http://koppartrans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: