Personligt

Spelautomater

2012-01-31 / 09:00:04

Att satsa lite småpengar på spel av olika slag är något jag roar mig med i perioder.

Ibland spelar jag ofta och ibland satsar jag inte en krona på flera månader…

( med undantag för min ”lördags triss” då förståss… )

När jag jobbade på krogen satsade jag ofta några tjugor på spel,

men nu för tiden är det oftast spelautomater som gäller !

Nätet fullkomligt kryllar av dem och det finns spel för alla smaker.

Ibland på kvällarna, när Casper har somnat kan det hända att jag klickar mig in på nån av de där sidorna.

Jag har visserligen aldrig varit någon storspelare och håller mig ALLTID till de låga insatserna,

men känslan finns ändå där och jag får fjärilar i magen varje gång jag vinner några tior.

För självklart drömmer även jag om att kamma hem ”stor kovan” en vacker dag…

Dock är blackjack min favorit – både i verkligheten och på nätet,

så frågan är om jag ska ägna fredagskvällen åt att ”spela brallorna” av N

Trevlig morgon på er !

Live Roulette

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: