Personligt

Nelly

2011-03-09 / 12:59:48





90% av mina klänningar är köpa på Nelly.com ,så nu när jag var in så såg
jag att dem hade fri frakt så ska jag absolut klicka hem en eller kanske två
som kommer att kunna användas till sommaren =)




Har precis haft Janet och hennes söta sebbe på besök :D
Alltid lika kul att träffa dem.
Förut var det vi som åkte in till dem,men nu efter att vi är billösa
så har vi fått lösa det på annat sätt,antingen att de kommer hit eller
att vi träffas på busborgen eller nere på stan.

Hu rhar er start på dagen varit?

Kommentarer!
Postat av: Ida & Jouline♥

Jag har tittat på minuten som gått på 1an samma tid, tittar inte så mkt på tv.

Mest när det är familjen annorlunda och det nya programmet på 4an en unge i minuten =D

Kommenterat - 2011-03-09 / 15:20:51  | URL - http://alexandraida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: