Personligt

Lösenordsskydda bloggen??

2011-03-06 / 18:30:24
Har faktist de senaste dagarna funderat på att även lösenordsskydda den här
bloggen också.
För det finns de som läser bloggen som jag absolut inte vill ha med att göra
och de som jag för tillfället är väldigt besvikna på!
Hur ska jag göra?!
Det är ett dilemma,för jag vill inte låsa bloggen eftersom jag vill att även de
jag inte känner som följer min blogg dagligen ska fortsätta att göra det,men
samtidigt vill jag låsa den eftersom jag inte vill ha min blogg som en slags
kontakt mellan mig och vissa människor,utan då lyfter man luren om man
vill ha kontakt.
Genom att bara ha bloggen för att se hur ex. Casper växer och mår bra..
det gllar jag inte,särskillt inte om man är närmare vän/släkt eller familj,då
kan man faktist lyfta luren,åka över hit eller på något annat sätt visa att man
är intresserad av vårat liv.



Sen fyller Casper snart 1 år som de flesta av er vet,så kan man utesluta de i sin
närhet man inte vill ska komma?
Jag menar..det är ju min sons dag och om de jag inte vill ha hit kommer så blir
ju jag på dåligt humör och det förstör hela hans speciella dag.

Ha en toppen kväll!!!
Kommentarer!
Postat av: The Housewife

usch vad tråkigt att du har det så. Jobbigt att människor inte kan respektera folks privat liv, åsikter och önskemål. Lås bloggen om du så måste och inte kan ignorera dom, så lås den. Låt ingen förstöra ditt liv eller dina önskemål. Då kan du lika gärna låsa den.



Hoppas den som nu "trakasserar" dig kan lämna er i fred och skaffa ett eget liv.

Massa kramar!

Kommenterat - 2011-03-06 / 19:42:41  | URL - http://dianasblogg.se
Postat av: Nina

ja tre kilo från inskrivningsvikt.



sen gick ja ju ner fyra kilo då ja kräktes å hade mej. men sen så gick ja upp till startvikt igen. å nu har ja gått upp tre till. men ja gissar på att nu under helgen så gick ja upp tre kilo till med allt skit ja käkat.. :P

Kommenterat - 2011-03-06 / 21:02:50  | URL - http://deliciously.se
Postat av: Alexandra

Tänk, snart redan ett helt år gammal :o) Det går undan kan man säga.

Hoppas det löser sig med allt strul.

Synd att vi inte kan närvara på kalaset men det är lite långt :o) Vi får göra en försenad födelsedagsutflykt till sommaren tycker jag :o)

Lycka till med planerandet!! Kram

Kommenterat - 2011-03-07 / 11:34:31
Postat av: milena

det där är verkligen ett dilemma!

har också funderat på det länge och förra året gjorde jag det också, men, det höll liksom inte!

så nä, man får liksom istället se upp med vad man skriver och vilka bilder man lägger ut. eller varför inte byta namn på din blogg och berätta det bara för de som du känner?

de som du inte känner som VILL verkligen följa din blogg de frågar väl om den nya adressen eller?? :)

Kommenterat - 2011-03-07 / 13:11:45  | URL - http://zavage.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker att du ska bjuda in dom som du vill ha med att fira Caspers födelsedag och inte känna att du måste bjuda vissa bara för att.



Och nej, jag tänker inte gifta mig inom de närmaste åren, men nu är ju planeringen klar i alla fall, haha! :)

Kommenterat - 2011-03-07 / 18:23:54  | URL - http://pinkelina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: