Personligt

Comviq

2011-03-02 / 10:02:27
Funderar starkt på att byta från comviq till något helt annat.
Inte för att jag inte tycker dem är billiga,för det är dem verkligen!
Utan detta beror på deras dåliga och tråkiga attityd.
Jag har haft comviq i säkert 15år och ett tag under denna period hade
jag vodafone (idag: telenor) men tycker det var sviiin dyrt att ringa med dem
då alla jag känner har/hade comviq.



Men nu har ju även N skaffat comviq och han har bytt nummer ett X antal gånger,
dels beror det på en viss människa men också på att kortet har varit knasigt 2ggr :/
Första gången så köpte han på affären och de fungerade bra,tills kortet blev förstört
då hans mobil tappades i golvet.
Andra gången köpte vi via internet och eftersom jag och han har comviq så ringer man
gratis till varandra om man har comviq kompis (förutom uppkopplinsavgiften då)
men när jag ringde till N så blev jag fel debiterad som de på comviq så fint säger.
Jag fick alltså betala för samtalen.
Jag ringde självklart upp och felanmälde detta och efter 3 dagar så hade de fixat hans kort och
jag fick tillbaka mina pengar som dragis i onödan.
Nu en tredje gång köpte vi via internet igen och samma sak inträffade även denna gång :@
ringde självklart upp igen och felanmälde och hon kunde då se att de hade dragit fel-igen!!
Hon felanmälde de och sa att dem skulle återkomma inom någon dag.
Idag har det gått 8 dagar sedan jag ringde och självklart ringde jag upp igen till comviq och sa
att jag felanmält ett kort och att ingen hört av sig.
Han i telen sa att de inte blivit feldebiterat utan att kollegan och jag måste ha sett fel.
Men hallå!!
Jag fick betala 20kr för 4 minuters prat,fast det ska vara gratis att ringa.. är inte det fel!!
Så han kikade igenom hela februari månad igen,då jag självklart inte gav mig..för jag visste att
det hade blivit fel!
Så självklart hittade han det jag pratade om och han felanmälde igen,men sa att det nu ska vara
som vanligt att ringa N.
Så vi får väl se.. ringder han senare och försvinner penagar då,så ska jag verkligen skriva ett klagobrev
till dem och hoppas att det händer något.!
Missnöjda kunder tror jag ingen vill ha!!

Kommentarer!
Postat av: Linda - en vimsig mamma

nja båda A barnen här hemma är sjuka =/ kram

Kommenterat - 2011-03-02 / 20:07:20  | URL - http://holen666.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: