Personligt

Jag lever!!

2011-06-01 / 11:41:00
Jag har varit otroligt dålig på att uppdatera dessa dagar,.
Men jag har faktist haft fullt upp med min älskade son och sen har det
varit så bra väder att vi har varit ute och lekt hela tiden.
Men det ska bli ändring på det när jag får ordning på min nya mobil,så jag
kan slänga in ett inlägg via mobilen lite då å då.
För jag ska få vänta 2-3 veckor på min nya mobil.. it sucks!

Men här kommer lite bilder från dagarna som gått!
(vill kompensera er lite)


Somnade mitt i leken,min lilla tröttmössa <3


Spelar gitarr på morfars jobb


Hjälper pappa att laga punkteringen

Idag är det inte lika fint väder som igår,men ändå 17 grader och sol,så vi ska
först äta något sen ska vi bege oss ut och leka lite på gården.

Vad ska all underbara läsare hitta på?

p.s jag svarar på alla kommentarer under dagen (det var en hel del) :)

Ha en toppen dag gott folk!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: