Personligt

What to do

2011-07-31 / 09:05:22


Idag känner jag verkligen för att packa ner vagnen i bilen och dra mot Eskilstuna zoo och ha en heldag där med min guldklimp. Hoppas på att vädret visar sin bästa sida,sen drar vi. Mannen ville ut i skogen och leta svamp. Självklart skulle jag vilja följa med men eftersom det är så svårt för Casper att gå i skogen så blir det ofta att jag bär han,och det är ganska jobbigt att bära han igenom hela skogen och i den terrängen,så han får plocka svamp själv. Vi får se till att skaffa barnvakt så jag och N kan bege oss ut själva en vacker dag. Men nu ska vi alla hålla tummarna på att vädret blir bättre,både varmare och soligare.  Vad ska alla ni underbaringar hitta på?

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: