Personligt

Tänk att få resa bort

2011-07-20 / 11:30:05
Drömmer mig bort till resan som jag och älsklingen gjorde för snart två år sedan.
Vi var då gravida i vecka 10 när vi åkte och vad vore mer än lovely att åka nu i
oktober igen,till samma ställe som då.
Självklart vill vi ha med oss Casper,men det vore underbart att bara få vara han och jag.
Men första resan vill jag ha med familjen,så då kan man åka nån annanstans och resan
jag och N gör ihop kan man göra tillsammans som ett underbart minne <3







Casper sover nu och jag ska lägga mig och läsa boken "kirre" som vi läser
i ämnet psykosocialt arbete.
En väldigt gripande och hemsk historia.
Läsvärt!
Kommentarer!
Postat av: mrsjanuary

Längtar också efter att resa. Men min man tycker vi ska vänta lite. Gjorde två långresor i vintras, men vad hjälper det mot resmasken ;) Var ska skulle du vilja resa?

Den boken har jag också läst genom mitt jobb.

Kram o ha en bra dag

Kommenterat - 2011-07-20 / 11:53:34  | URL - http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Postat av: LIENE

sv: haha, bäst om det såg äckligt ut!

Fina bilder:)

Kommenterat - 2011-07-20 / 13:42:11  | URL - http://lienes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: