Personligt

Kryddstarkt

2011-07-20 / 08:29:26
Yey! Det blev lampan ifrån ikea som jag har suktat efter ett tag nu.
Igår blev den inhandlad och fick pryda vårt v-rum.





Nu är det bara tapeten som behövs bytas i v-rummet. Det är nämligen en ful strukturtapet
och en gräslig bård som tyvärr pryder väggarna nu.
Någon som har lust att riva ner tapeten och sätta upp ny?

Idag var det tänkt att åka till Örebro och hälsa på Christian,men jag hade jordens huvudvärk när jag
la mig igår kväll och den sitter fortfarande i,så att köra till Örebro fram och tillbaka tror inte jag att mitt
huvud klarar av :(
Men vem vet..det kanske lägger sig och jag blir körduglig.


Frukost som stora barn,på den ritkiga stolen :D

Jag är bra sugen på att köpa en tripp trapp stol eftersom C inte alls vill
sitta i bebis stolen längre..han ratar den helt.

Vad ska ni hitta på idag?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: