Personligt

Kräft -och räksallad

2011-07-27 / 08:33:59


Igår kväll gjorde jag iordning världens godaste och bästaste sallad.
Både C och N var med och åt upp den, Niklas som i vanliga fall inte ens äter sallad,åt med glädje kan jag lova. Det är superkul när familjen gillar det man gör iordning..så här gick det åt,funderar på att göra samma sak idag,fast till luch för min del. Casper får köttbullar och ris med champinjonsås :)



Idag ska vi nog träffa upp mamma och syster på stan. Beror lite på hur lillgrabben väljer att sova,väljer han sovtid som gör att vi kan vara nere på stan vid 13 så åker vi ner,annars får vi ta det en annan dag. Men ner på stan ska vi i vilket fall som helst,för jag tänkte köpa nya skor till C. Sen kika efter en ryggsäck då han snart (om 2 veckor) skolas in på förskolan. Då kommer vi behöva en väska att bära alla kläderna i. Sen ska jag nog kika efter lite mer oömma kläder att ha på förskolan. Jag hoppas att paketet från H&M kommer idag,har ju beställt nya kläder inför hösten. Sen har jag även beställt nytt schampoo via en superbra och billig sida på internet (frisörschampoo). Jag tjänade 369kr på att beställa ifrån nätet. Så jag tycker fler ska kika efter schampoo på nätet,för dem är både bra och billiga.
Nä,om man ska försöka ta hand om en trött Casper då.. seeeee ya!!
Kommentarer!
Postat av: Lina

Den där salladen såg riktigt mumsig ut! Själv kan jag inte göra sallad med skaldjur här hemma, då sambon tycker att skaldjur är snuskigt :(



Kommenterat - 2011-07-27 / 09:06:00  | URL - http://pinkelina.blogg.se/
Postat av: mrsjanuary

Ser jättegott ut!

Har samma uppdrag här, måste hitta ryggsäck och oömma kläder inför förskolestarten om ett par veckor.

Kommenterat - 2011-07-27 / 09:55:10  | URL - http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: