Personligt

Katalogshopping

2011-07-21 / 08:31:25


Igår kom nya H&M katalogen hem till de flesta av oss,och jag tror inte att
jag var ensam om att hitta något snyggt.
Så det blev att vi klickade hem lite kläder till oss alla.
-Så snart är vi (tyvärr) redo för hösten/vintern.

Nu på morgonkvisten har vi spenderat tid framför Chuggington.
Men nu är det slut för morgonen,blir mer sen ikväll.
Vill inte att han ska vara/bli beroende utav tv-program vid så ung ålder,så jag
begränsar verkligen tittandet framför tvn.
Det är knappt att jag själv har tvn igång när han är vaken,vi är mest ute och leker.

Idag har jag faktist ingen aning om vad vi ska göra.
Har planer på att kanske träffa Sandra eller Anna..hemma hos Sandra finns inte så
mycket för Casper att göra,men hos Anna så finns deras son Leo som han gärna
leker med,så det kanske blir dit idag-vi får se.

Men nu ska jag jag kika vidare på reorna de har på nätet.
Förresten,Polarn O Pyret har tag tre betala för två på deras rea,inte i e-butiken,utan deras
butiker inne i stan.

Ha en toppen morgon alla underbara.
Kommentarer!
Postat av: The Housewife

Åh tack så mycket gumman. Ja denna gång gick det mycket bättre, jätte bra.

Hur går det för er förresten???? Du vet... med allt, vet inte om jag ska skriva nått här. Ibland vill man hålla sånt hemligt..



Kram

Kommenterat - 2011-07-21 / 10:35:14  | URL - http://dianasblogg.se
Postat av: mrsjanuary

Råkade också klicka hem lite höstkläder till oss. En del till S förskolestart. Funderar på att göra samma sak som du och kolla in reorna på nätet. Vad har ni för väder där uppe i Västmanland? Här nere regnar det:(

Ha en fin dag! KRAM

Kommenterat - 2011-07-21 / 13:44:14  | URL - http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: