Personligt

Boken Kirre

2011-07-20 / 19:14:14

Jag läser till barnskötare och läser nu ämnet psykosocialt arbete och den sista uppgiften i den kursen är att vi ska läsa boken "kirre". Ibörjan tyckte jag att bokens titel inte direkt tilltalade mig. Men jag ändrade snabbt uppfattning och 3 kapitel och 1½ timme senare ville jag inte lägga ifrån mig boken. Men Casper vaknade och jag fick lov att göra det. Ska läsa såfort älsklingen har kommit hem från jobbet. För han är hemma vilken stund som helst och jag ska se till att maten är klar tills dess och sen lägger jag mig ner och läser boken. Så läs boken,för den är hemsk men ändå väldigt bra att läsa.

Kommentarer!
Postat av: mrsjanuary

Jag tror jag sträckläste den, det var innan jag fick barn.

Kommenterat - 2011-07-20 / 21:00:29  | URL - http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: