Personligt

Pinglan

2011-01-20 / 14:03:08
Idag gick jag och Casper till Pinglan med Jenny och William.
Anso och Måns skulle ha följt med men de fick tillbringa natten
på barnakuten eftersom Måns hade fått krupp :(
Hemskt det tdär när sjukdomar och såna saker drabbar de allra minsta.
Dels för att man kan inte berätta för dem om vad som händer och vad som kommer att
ske,utan man får vara lugn och sansad trots att man är helt uppjagad.

Hoppas dem mår bättre nu.!

Men på Pinglan var det sångstund. Tror ni att Casper var intresserad?!
Nix,han kröp och gick iväg på sitt eget håll och lekte med bilarna och
alla andra roliga saker de hade i lådorna.
Sångstund är inte mycket för C,men jag tycker det är kul att gå,för då får han
ändå träffa andra barn och jag får träffa vännerna och även andra mammor.

Hoppas ni har haft en bra morgon!
Kommentarer!
Postat av: DONKEN

vad är pinglan då? nåt kyrkligt joxx? :P

ja de är skönt o komma bort lite. och han hade väl roligt också kan jag tänka, fastän han kanske inte deltog så aktivt. ;)

pöss

Kommenterat - 2011-01-20 / 14:57:06  | URL - http://donkens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: