Personligt

Öppna förskolan eller Busborgen!?

2011-01-19 / 08:13:02
Har stor lust att bege mig till öppnaförskolan idag.
Men jag har inte sovit många timmar i natt,kanske blev 3 timmar :/
Så mitt huvud värker och ögonen orkar knappt vara uppe..
Så det kanske blir till att sova och åka till busborgen istället!
Skulle även ha åkt med Janet och sebbe till ÖF,men fick mess av
Janet nu på morgonen att hennes karl hade spytt i natt,så då var det
bäst att dem stannade hemma utifall de bar på något.

Men något ska vi allt hitta på idag!

I morgon blir det troligtvis pinglan med Jenny o William och Anso o Måns.
Caspers polare in crime :D

Hoppas ni har en bättre start på morgonen.

p.s. det ska tilläggas att Casper är som en sol nu på morgonkvisten. Det är
bara mamma som är trött!
Kommentarer!
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

tack! vad du är gullig..! :D

vårt bord kommer från ikea, och är ner/uppfällbart på bara ena sidan, och den sidan har vi mot väggen så ingen behöver sitta med benen i maten. ;) men sen när man bor i större kommer man ju kunna ha den utfälld jämt. praktiskt som fan, när man inte alltiiiid är många.

ja det blir vi väl sen, med stora familjen jag vill ha, hahaha :P

kaustby heter stolarna o bordet vet jag inte riktigt men det är nåt mjukt träslag iallafall för det är redan gaffelmärken i det. hej familjeliv med småbarn. ;) <3



vill du att jag ska göra alla hjärtans kort till din gubbe, från dig förresten? jag tar tretti kr för ett, o då ingår frakten, kortet, kuvert, inspiration, kärlek, o massa mysfaktor. ;)



pöss på dig!

Kommenterat - 2011-01-19 / 08:21:35  | URL - http://donkens.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Menar du om man gifter sig i kyrkan? :P det har jag ingen aning om eftersom jag inte är gift :D haha..

Men under dop så behöver man ju inte ha vittnen eller ja faddrar som det nu mera heter :)

Kommenterat - 2011-01-19 / 08:23:01  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Åh, alla går till ÖF nu om dagarna. Måste verkligen kolla upp tderna här i Ramlösa =)

Kommenterat - 2011-01-19 / 08:28:24  | URL - http://saratilling.devote.se
Postat av: Nina

hahah partner in crime S



japps är ju stor skillnad på rethosta å slem. suck. att man måste va sin egen läkare för att läkarn ska hajja va man har. tragiskt. hoppas du kan få dem att fixa det nu!

Kommenterat - 2011-01-19 / 14:22:52  | URL - http://deliciously.se/
Postat av: Linda

Ja detta skall bli intressant alla har vi olika smak & tyckte skall bli kul o göra detta med våra bästa vänner;) Sikken bra idé jag fick,hehe...jaaa så man slipper gå över tiden alltför mkt..vill ju nnuuuuuu=)

Kommenterat - 2011-01-19 / 18:15:37  | URL - http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Johanna mamma till 2 prinsessor

Hej gumman du har en Award att hämta hos mig.

Kommenterat - 2011-01-19 / 19:39:23  | URL - http://alskadefranforstastund.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: