Personligt

Fortfarande sjuka!

2011-01-05 / 10:09:00
Förlåt för uppehållet i bloggen,men vi har legat sjuka i 4 dagar nu :/
Ganska jobbigt kan jag säga.
Casper hade hög feber i förrgår,men repade sig under gårdagen och mår
nu mycket bättre.
Niklas pendlar upp och ner och jag har blivit av med febern,men den
har ersatts med ont i örat,så nu ska jag till fam.läkaren och förhoppningsvis
kommer hon på vad som är felet och hjälper mig bli av med det här eländet!

Hoppas allt är bra med er.
Kommentarer!
Postat av: Housewife D

Nej nej hon pratar inte på riktigt, hon kan bara säga pappa än så länge.. utan jag menar att hon babblar på sitt bebisspråk. Det är full ös med snacket i hennes värld. haha Gulligt



Hoppas ni snart blir friska!!

Kram

Kommenterat - 2011-01-06 / 19:28:49  | URL - http://dianasblogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: