Personligt

Bik Bok

2011-01-22 / 16:40:47
Jag bestämde mig för att åka ner till stan och inhandla ett par jeans.
De byxorna jag har haft de senaste 2-3 månaderna har varit för stora
alldeles för länge :/
Så det blev ett par jeans från Bik Bok.
Jag trodde jag hade gått ner en storlek,men det visade sig att jag har minskat
2 storlekar....skulle faktist kunna ha 3 storlekar mindre,men då blir de perfekta i
låren och för små i midjan.
Så de jag har nu (de nya) är lite stora i låren men perfekta i midjan.

Jag tror jag stannar på mina 56 kilo och 25-33 i byxstorlek :D
Nu trivs jag som fisken i vattnet..
De enda jag skulle vilja ha större är de kvinnliga behagen upptill :)
Men jag är för skraj för att lägga mig under kniven.
Usch!

Hoppas ni har haft en toppen dag mina underbara läsare.
Kommentarer!
Postat av: sara - mamma till wilda

Inte alls avis. Inte alls hihiih



Jag vill oxå minska

Kommenterat - 2011-01-23 / 08:29:15  | URL - http://saratilling.devote.se
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Haha..nerå han har den storleken nu :D iaf på pampers men tror att libero 3 går att ha på utan att han pinkar på sig men nu vare ett tag sedan han hade på sig liberoblöjor ^^,

Så snällt, ska du ha något för den? :)

Kommenterat - 2011-01-23 / 11:44:18  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: