Personligt

Plogat snö med vagnen!

2011-02-11 / 18:44:19
Alltså jag förstår verkligen inte var all snö helt plötsligt kom ifrån.
Det är kaos ute på vägarna :/
Spelar tydligen ingen roll hur mycket de än plogade eftersom de
blåste in på vägar och gångbanor lika snabbt.
På vissa ställen (vid busshållplatserna) var snön ända upp till mina knän :S
tur att man tog på sig stövlarna då,annars hade jag verkligen vadat i snön.

Vi trotsade vädret och gick mot öppnaförskolan där vi skulle möta upp Caspers kompisar
Måna,William och Molly.
Tyvär fick jag inga bilder på dem,men Cissi fick,så ska höra med henne om man kan få ett
X av korten hon tog :) vore ju kul att spara!



Hur har er dag varit?
Kommentarer!
Postat av: linda - en vimsig mamma

vad kul att jag gjorde det =) blev det gott då?

här har vi också plogat med vagnen =/ kram

Kommenterat - 2011-02-11 / 20:01:29  | URL - http://holen666.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Du får flytta till helsingborg =)

Kommenterat - 2011-02-12 / 07:45:33  | URL - http://saratilling.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: