Personligt

H.J.O.R.T

2011-02-14 / 14:50:13

Minns ni inlägget jag skrev där jag hade köpt nya kläder till Casper!
Han passar riktigt bra i alla kläderna,men bäst tycker jag att han klär i
H.J.O.R.T tröjan :D





Sen har vi faktist varit på Öppnaförskolan med Anso och lilla Måns.
Alltid kul att träffa dem två.
Så i morgon blir det att träffas på busborgen istället :D

Hur har er dag varit?

Kommentarer!
Postat av: Anonym

åh så söt :)

Kommenterat - 2011-02-14 / 15:22:07  | URL - http://bbarahelena.bloggsida.se
Postat av: linda - en vimsig mamma

Ok,nej nu har de slutat snö för dagen hoppas jag. Kram

Kommenterat - 2011-02-14 / 15:43:23  | URL - http://holen666.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

SV: ja du får höra runt. Personligen tycker jag nog att de är små för sådana ställen öht naär de är under 3. har svårt att se att de får ut något av typ legoland, astrid, muminland osv innan de har en ordentlig relation till figurerna och är så pass stora att de kan ta sig fram överallt för egen maskin..

Kommenterat - 2011-02-14 / 15:57:24  | URL - http://liwetochvardagen.se
Postat av: Nina

läste på deras sida å det stod att det inte gick under 25 grader. det kan ju varit så för ja minns nu att det va sommar då vi va där. att det vart extra varmt där inne då ? för min egen del så är inte värmen värst, är mer fukten. så då kanske det inte är så farligt?



vet du va ja skulle göra? ja skulle ringa dem å fråga va dem tror. men ja tror som sagt var att det va värre för att vi va på sommaren.



med skansenakvariet så måste du ju först betala inträde på skansen och sen betala inträde till akvariet.. så du vet. vi va för snåla för å betala båda i somras. så vi ska nog ta det nu i år istället då theo blivit äldre å hajjar mer. men det är mkt å se på där inne. massa smått å massa äckel :P

Kommenterat - 2011-02-14 / 17:24:29  | URL - http://deliciously.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: