Personligt

Tröttmössa

2011-08-07 / 07:09:56


Efter gårdagens bad så var jag verkligen helt slut på kvällen. Vi hyrde en film,adjustment bureau,som jag somnade mitt i. Jag somnade redan klokan 20.00 i soffan,men Niklas kollade klart. Men jag var verkligen helt slut i kroppen,plus att jag varit trött sedan länge då sömnen rubbats av Caspers oregelbundna sovtider på natten. Men igår la vi han strax efter klockan 18.00 och han sov tills klockan 6.30 utan uppehåll för välling. Nice! Fler såna nätter tack.

Idag vet jag faktist inte vad vi ska göra,kanske lockar vädret till bad så vi åker antingen till bjurhovda badet eller till hökåsengropen och badar, För bada ska jag :D Casper skolas ju in om 2dagar och innan det vill jag bada.

Kommentarer!
Postat av: mrsjanuary

Haha vi har samma rubrik idag;) min tröttmössa beror på kräftskivan igår.

Spännande med inskolning! Dags för dte här med snart.

kram

Kommenterat - 2011-08-07 / 11:28:08  | URL - http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: