Personligt

Lämnar blogg.se

2011-08-13 / 09:21:27

Som ni kanske märker så lämnar jag mer och mer blogg.se,jag bloggar dagligen,flera gånger om dagen inne på allt förföräldrar,direktlänken dit för ersom vill läsalite fler uppdateringar än de fjuttiga få jag lägger ut här ska gå till denna länk --->Här!

Anledningen till att jag har börjat blogga där mer och mer är delsför att jag får större och mer respons för det jag skriver,och aff vänder sig till den målgruppen jag vill rikta mig in på, dvs föräldrar och barn. Tycker att blogg.se har så mycket blandat och man får så mycket reklam och spam från "fjortisar" som inte alls villatt man ska intressera sig förderas bloggar,utan de villenbart ha besökare.. och så är det inte,tack för det,inne på aff. Därför passar det mig bättre att blogga där inne.

Så följ mig gärna på Allt för föräldrar om ni vill läsa mer om min vardag!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: