Personligt

Kvällsmys

2011-08-08 / 18:13:14

Sitter och leker lite med kameran i mobilen. Anledningen till att bilden är lite suddig är just för att C ser sig själv i kameran och vinkar precis då jag tar kort <3 Hjärtat!

Mannen i huset är ute och partajar och jag ska snart lägga Casper och fundera på morgondagen då hans inskolning tar fart. Tänk...redan förskolan och inskolning i två veckor. Jag hoppas verkligen att det går bra. Men det tror jag,inte måla fan på väggen innan man ens sett hur allt går till.

Ska mysa lite med hjärtat innan han ska sova för natten.

Kommentarer!
Postat av: mrsjanuary

Lycka till imorgon!

Kommenterat - 2011-08-08 / 20:54:53  | URL - http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: