Personligt

Första dagen på inskolningen

2011-08-09 / 08:36:09

Idag börjar C på förskolan,med start för inskolning i två veckor. Jag är nervös men ändå väldigt spänd på vad det kommer att bära med sig därifrån,en skräckblandad förtjusning. Alla som man känner säger att de växer så fort och blir så smarta då de börjar förskolan. Jag som redan tycker att C är smart.. ska han bli einstein den första månaden :P

Sen en annan sak som jag blev överlycklig för. Idag fick jag SOVMORGON!! Aldrig har C valt att sova över klockan 7.00. Men idag vaknade han 8.15.. en superbra tid. För nu är det frukost och sen lite bus och lek innan vi måste klä på oss för att gå iväg till förskolan. Syrenen heter avdelningen han ska gå på. Den ligger endast 2 minuter bort. Så hur smidigt kommer inte det att bli de dagar man ska hämta och lämna han. Super smidigt!

Ha en bra dag,återkommer med en berättelse om hur inskolningen gick.

Ha en bra morgon alla underbara!

Kommentarer!
Postat av: mrsjanuary

Åh vad smidigt att ha förskolan så nära. Vårat ligger inte heller långt bort, 5 min med cykel. Hrm borde kanske ta och fixa till min hoj. Hur många timmar kommer han att vara där sen?

Kommenterat - 2011-08-09 / 11:01:51  | URL - http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: